Translate

wtorek, 13 listopada 2012

Mint Cosmetics Non-Peroxide Teeth Whitening

Hej !


Wracając do pracy dentystów mam znowu kilka dowcipów tym razem odnośnie techników dentystycznych....aha jak coś jecie to może przeczytajcie później

Znajomy lekarz zapisywał co ciekawsze wrzuty pacjentów oto jedna z nich:
Lekarz do pacjentki:
- Prosze wyjąć protezę.
Pacjentka:
- Czyją?
L: - No jak to czyją?! Swoją! A ma pani jakąs inną?
P: - No bo wie pan doktor... Górną to ja mam swoją... Ale dolną zięcia...
L: - I pasowała?!!!
P: - A watą podłożyłam i jakoś pasuje!


i jeszcze jeden

Wpada lekarz i do szefa woła od wejścia:
- Coś ty zrobił za protezę dla tej pacjentki! Za cholerę nie mogłem jej tego w pysku ułożyć.
- Ty ja przepraszam ale pomyliłem się przy pakowaniu i poszła nie ta proteza...
Konsternacja... i nagle lekarz mówi:
- A ch... z tym! Jakoś dopasowałem...



...no ale wróćmy do tematu

Następnym równie uznanym na rynku jest


preparat firmy      
Mint Cosmetics  



Non-Peroxide Teeth Whitening



Kosmetyki Mint Cosmetic to zestaw do samodzielnego wybielania zębów


Zestaw do samodzielnego wybielania zębów w domu  zawiera  wodorowęglan sodu (Na HCO3)  który  w połączeniu z aktywowanym tlenem który daje do 40% szybsze działanie niż wiekszość produktów na bazie nadtlenku. Kosmetyki Mint żel Wodorowęglan sodu rozkłada się prawie natychmiast, a aktywowana cząsteczka O2 wybiela zęby, usuwając plamy .Kosmetyki Mint produkuje widoczne rezultaty wybielania zębów do 400% szybciej niż jego odpowiedniki na bazie nadtlenku .

Po co masz chodzić do dentysty skoro prawdopodobnie on używa tego samego preparatu co Ty  (już niedługo)



Mint CosmeticsMint CosmeticsMint Cosmetics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz